"GOD OF MY LIFE"
 
這是這禮拜主日敬拜的新歌
今天早上再一次聽,心裡湧入一股活力
好像跟著聖靈飛起來,看見靈魂、使命、與希望
十字架一點也不沉重!!
快來聽聽看吧!!
-----------------------------------------

 
God of My Life
Words & Music by KC Gan

(verse 1)
From the mountain's might
To the valley's cry
You are near to all
Who trust You
From the city lights
To the alley sites
Hope is reaching all
Back to You

(chorus)
God of my life
God of my life
Be Glorified
Let the city shine bright
God of my life
God of my life
Be Magnified
We're Your salt and light
We'll cross this great divide
Lift the cross of Christ
God of my life
God of my life
Christ divine

(verse 2)
From the city halls
To the busy malls
Every single face
Loved by You
Let the broken hearts
Let the desperate souls
Be all satisfied
Filled by You

(bridge)
Cross this great divide
Life the cross of Christ
------------------------------------
中文翻譯:
攀越最高處 穿越最低谷
為了能親近主耶穌
城市的璀璨 小巷的黑暗
都有你照耀新希望

我主耶穌 我主耶穌
榮耀你名 讓這城市發光
我主耶穌 我主耶穌
尊榮你名 作你鹽和光
要跨越新海峽 背起十字架
我主耶穌 我主耶穌
全能主

從繁忙街道 到擁擠人潮
每一個靈魂都重要
讓破碎心靈 和絕望生命
全都被澆灌你的靈

Woo woo… 跨越新海峽
Woo woo… 背起十字架
arrow
arrow
    全站熱搜

    amy76212 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()